Voor de Week van de Toegankelijkheid 2023 wilde MarketingOost een onepager website lanceren, waarbij het Vechtdal werd gepresenteerd als het ‘grootste toegankelijke vakantiepark van Europa’. Mij werd gevraagd om een ontwerp te maken voor deze website, die...
In de zomer van 2023 vond in Zwolle het evenement Kunst van de Korte Keten plaats, een samenwerking tussen mijn klant Anieke van A NXT Level en Marketing Oost. Op vier plekken in de Zwolse binnenstad was kunst te bezichtigen in glazen huisjes. 22 kunstenaars creëerden...
Voor Carolien van Leisure Link (expert in vrijetijdsaanbod en projectmanagement) mocht ik een nieuwe branding ontwikkelen, een nieuw logo en bijbehorende huisstijl. De wens: Fris, krachtig en het logo mocht iets grappigs hebben. Na meerdere voorstellen te hebben...
Een business sheet om de doelgroep kennis te laten maken met de jonge ondernemers van Ztreek en wat zij voor hun klanten kunnen betekenen in de korte voedselketen. Voor Ztreek was nog geen huisstijl ontwikkeld, dus de gehele stijl is door mij bedacht.
De bestaande whitepaper was aan een opfrisbeurt toe, die werd mij toevertrouwd!
Pag. 2 van 6«12345...»Oudste »